تحقیقات بازار برای شناسایی مشتری و اطلاع از رفتارمخاطب بوسیله تحقیقات میدانی و مطالعۀ بازار است. هرچه بیشتر و دقیق تر مورد مطالعه قرار گیرد، مخارج بیان پیام به مخاطب کاهش مییابد.
آخرین دیدگاهها
دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.
کارشناس دیجیتال مارکتینگ و برندسازی
تحقیقات بازار برای شناسایی مشتری و اطلاع از رفتارمخاطب بوسیله تحقیقات میدانی و مطالعۀ بازار است. هرچه بیشتر و دقیق تر مورد مطالعه قرار گیرد، مخارج بیان پیام به مخاطب کاهش مییابد.